12 febr. - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jan Bakker - WaarBenJij.nu 12 febr. - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jan Bakker - WaarBenJij.nu

12 febr.

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

19 Februari 2014 | Spanje, Benidorm

12 febr.
Om 4u opgestaan. 5 Uur stond Edwin voor de deur om ons naar Schiphol te brengen. We vertrokken op tijd en landden om 9.18 u op Alicante. Toen we onze bagage hadden, stond Kim ons al op te wachten met haar auto bij de uitgang. We werden hartelijk door haar begroet en vervolgens naar de camping gebracht. Verrassende rit door een subtropisch bergachtig landschap, met af en toe zicht op de oceaan! Op de camping begeleidt naar ons bungalowtje. Simpel maar door toedoen van Kim ingericht, keurig schoon en van binnen pas gewit. In Albir geluncht en de eerste boodschappen gedaan. Op de terugweg even op een bankje gezeten aan het strand, waar ik de verleiding niet kon weerstaan even met de voeten het water in te gaan. Geen senicure door al dat grind! Toch te koud om te zwemmen, denk ik. Bij de camping even de receptie ingelopen, waar Kim vanaf 15 u dienst had. Plotseling stonden toen Joke en Ton achter ons. Ze waren terug van Gibraltar e.d. Het weer was niet echt meegevallen en ze hadden besloten in plaats van naar Potugal terug te gaan richting Benidorm en hadden een (nood)plekje hier op de camping toegewezen gekregen. 's-avonds in hun camper meegegeten en daarna rummicub gespeeld. Om ca 11 u in onze (prima) bedden gedoken

• 23 Februari 2014 - 10:02

Ria Heijne:

Hallo jan en Truus zondag 23 feb.net je leuke reisverslag gelezen klinkt gezellig en leuk over het huis tuin en keuken gebeuren vertel je nog fijne dagen groetjes van Kees en mij Ria.