18 febr - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jan Bakker - WaarBenJij.nu 18 febr - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jan Bakker - WaarBenJij.nu

18 febr

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

19 Februari 2014 | Spanje, Benidorm

18 febr
Na de gebruikelijke (ochtend)start, even op de fiets boodschappen gedaan bij Lidl. Truus ging even lezen op haar e-reader. Bij terugkomst nog even een paar sudoku's opgelost. Dan is het alweer tijd voor de lunch. Het is winderig en bewolkt, dus blijven we binnen. Daarna naar Altena gelopen. Aan het strand koffie en apfelstrudel genuttigd, wat hier nog duurder is dan in Holland. Dan terug naar de camping, waar Truus zich meteen aan ket koken van kippensoep zet. Na de heerlijke kippensoep genoten van gebakken aardappeltjes, piepkleine tuin boontjes met gebakken spekjes, kipfilet met champions en tot slot een danken toetje. Daarna bij Kim op de receptie voor het eerst de site bijgewerkt op hun PC. Met het tablet vaak geprobeerd maar zonder succes. Nog wat gelezen en dan is het weer tijd voor ons bed.