zondag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jan Bakker - WaarBenJij.nu zondag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jan Bakker - WaarBenJij.nu

zondag

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

23 Februari 2014 | Spanje, Benidorm

23 febr.
Het begin van de dag is zoals anders. Al voor de koffie gaan we op de fiets naar de markt in Albir. We kopen groente en fruit. Truus nog een paar hemdjes, zooltjes en kousevoetjes. Langs de markt is een terras waar we lekker in de warme zon genieten van koffie en een puntje taart. Terug bij ons huisje weer koffie. Het weer is weer somers, volgens onze buren is het mooie weer gelijk bij onze aankomst begonnen. Daarvoor heel veel bewolkte dagen,zeggen ze. Truus is behoorlijk verkouden, dus gaan we niet op uit. Weer in de zon lezen en puzzelen. Om 16 u koffie met een Baileys, om 17 u soep en 18 u bij de Hollandse patattent patat voor ons beiden, een berehap voor mij en een fricandel voor Truus gehaald. Op naar de volgende dag.