7 maart - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jan Bakker - WaarBenJij.nu 7 maart - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jan Bakker - WaarBenJij.nu

7 maart

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

07 Maart 2014 | Spanje, Benidorm

7 maart
Er blijft nog steeds een frisse wind waaien, maar uit de wind en in de zon is het heerlijk. Het is de bedoeling vandaag de fietsen terug te brengen bij de verhuurder op de camping Villamar hiervandaan vóór Benidorm. We lunchen nog hier en gaan om 14.30 u op pad. Eerst heeft Truus nog even de fietstassen keurig met naald en draad gerepareerd, want we willen wel onze borg van € 80 terug. We fietsen er toch wel ruim een half uur over, voortdurend tegen de wind de helling op. Alleen de laatste paar honderd meter gaat het helling afwaarts. De verhuurder is net thuis gekomen van de boodschappen. Zijn vrouw roept hem en we rekenen af. Vervolgens vragen we of er een bus terug rijdt ergens in de buurt van de camping. Hij legt uit waar we de bushalte kunnen vinden, maar zijn vrouw stelt voor ons even naar huis te brengen en daartoe is ie bereid. Dus zijn we nog geen 10 minuten later weer terug op de camping. We bedanken hem voor deze unieke service en hij vraagt ons reclame te maken voor zijn fietsverhuur, wat we graag toezeggen. Er zijn vandaag geen foto´s gemaakt. Verder geen nieuws vandaag.

• 08 Maart 2014 - 07:08

Han En Marja:

Hallo
    Leuk om weer wat van jullie verslagen te lezen. Wat heerlijk toch zo'n reisje Benidorm!
    Veel plezier nog de komende dagen en tot volgende week.
    Liefs Han en Marja