laatste dag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jan Bakker - WaarBenJij.nu laatste dag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jan Bakker - WaarBenJij.nu

laatste dag

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

20 Maart 2014 | Spanje, Benidorm

11 maart
We starten de dag op de gebruikelijke manier. Voor de laatste keer over de boulevard naar Altea en de koffie met-iets-erbij bij Tutti Frutti. Terug in ons huisje en de laatste lunch gebruikt. Stokbrood van de vorige dag even opgepiept boven de gasvlam; net vers. Belegd met de 2 overgebleven hamburgers. Niet Frans, maar wel lekker. Er is nog tijd over om te genieten van de zon en een boek. Kim komt na afloop van haar dienst om 15 uur haar spllen ophalen die zij tijdelijk in ons huis had geinstalleerd en neemt meteen alle overgebleven voorraad levensmiddelen mee. Om 17 uur onze laatste warme hap, een prutje van onze laatste groente en wat aardappel. Koffers gepakt, alles opgeruimd en schoongemaakt en om 18 u staan we klaar als Kim ons komt halen voor het vliegveld. We rijden er heen en daar nemen we afsheid en bedanken Kim voor alles wat ze voor ons gedaan heeft. We hadden al ingechequed bij de receptie van de camping en kunnen zo aansluiten in de rij wachtenden om onze bagage af te geven. We kijken op het beeldscherm met vertrektijden, maar er staat nog geen vertrektijd en gate aangegeven voor onze vlucht. Even later blijkt dat we vertraging hebben. We zoeken een toilet op en zoeken een koffiebar op. Er is een tafeltje vrij en we schuiven er aan. Alle troep die er is achtergelaten raap ik bij elkaar en kijk in het rond voor een prullenbak. Nergens te zien. De man aan het tafeltje naast ons houdt een plastic zak omhoog waar ik alles in mag gooien. We raken met elkaar aan de praat. Truus gaat even kijken of er inmiddels al een gate wordt vermeld bij onze vlucht. Ik kan het Ierse stel moeilijk verstaan en zet mijn stoel aan hun tafeltje. Truus schuift er ook aan en we raken gezellig aan de praat. Zodoende is de wachttijd snel om en blijkt dat we bijna een uur vertraging hebben opgelopen, volgens de informatie in het vliegtuig door een raam van de cockpit wat niet goed wilde sluiten. Gelukkig weet Susan het vluchtnummer, zodat ze zich daarover kan informeren. Als we na de landing uit het vliegtuig stappen, gaat onze GSM. Susan. Ze wacht op ons bij uitgang 3. We hebben vrij snel onze bagage en Susan ziet ons zodra we de hal binnenstappen. Om kwart voor een thuis en na een kopje koffie gaat Susan weer terug naar huis en wij naar bed. Om is ons Spaans avontuur!