2 maart - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jan Bakker - WaarBenJij.nu 2 maart - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jan Bakker - WaarBenJij.nu

2 maart

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

02 Maart 2014 | Spanje, Benidorm

2 maart.
Gistermiddag, toen we aan het wandelen waren, spetterde het een beetje. Dat hadden we al 2 keer eerder meegemaakt, maar gisteravond hadden we voor het eerst een regelrechte regenbui, die een paar uur aanhield. Om 23 u was het al weer een tijd droog en gingen we nog even op de boulevard wandelen. Vanmorgen een prachtige zonsopkomst die de bergen achter ons in nog niet eerder waargenomen kleuren zette. Na de ochtendrituelen naar de markt gegaan in Albir om onze fruitvoorraad aan te vullen. Meteen 2 nieuwe zwembroeken gekocht. Even koffie met een punt cakegebak genomen op een terrasje naast de markt. Bij thuiskomst direct een nieuwe zwembroek uitgeprobeerd in zee. Geen pretje voor je voetzolen om er in te komen door die dikke laag grind. Ik verdenk het zeewater er van niet warmer te zijn dan hoogstens 18°, dus na 10 minuten vond ik mezelf koud genoeg om er uit te gaan. Nogmaals door het grind snel naar de koffie, die Truus inmiddels bijna klaar had en waar we in de zon van konden genieten. Mocht er vandaag nog iets bijzonders voorvallen, vermeld ik dat morgen.

  • 03 Maart 2014 - 12:48

    Tiny De Bruijne:

    Hallo Truus en Jan.
    Net nog weer jullie foto,s . bekeken prachtig Ik hoop dat dit berichtje nu wel overkomt, ik zit namelijk te hannesen met versturen, de felicitatie voor Marja kwam bij mij namelijk op F>B terecht en op mijn tijdlijn snap er niets van. Maar ja ik word 80 dus mag je wel een foutje maken. Zo te zien is het bij jullie echt genieten,en als jullie thuis zijn meteen feesten,hadden jullie begrepen dat iki graag de vrijdag kom?Nog heel veel plezier hopelijk met veel zon. Liefs Tiny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Actief sinds 11 Feb. 2014
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 10960

Voorgaande reizen:

11 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

11 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Februari 2014 - 11 Maart 2014

Naar Benidorm

Landen bezocht: