5 maart - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jan Bakker - WaarBenJij.nu 5 maart - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Jan Bakker - WaarBenJij.nu

5 maart

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

05 Maart 2014 | Spanje, Benidorm

5 maart
We starten de ochtend zoals gebruikelijk. Aanvankelijk waren we van plan met de trein naar Benidorm te gaan vandaag. Maar de zon schijnt volop, de wind is minder dan gisteren en het ziet er naar uit dat het een te warme dag gaat worden voor een treinreis en een bezoek aan het historische deel van Benidorm. Dus installeren we ons in de zon en ga ik na de lunch even in zee zwemmen. Onze buurvrouw vindt dat nogal moedig, maar ze weet dat er op de camping een vrouw verblijft, die elke dag zwemt. Even later blijkt ze haar zojuist gesproken te hebben en weet nu te vertellen dat het water 14° is! Het verbaast me niet echt, want m'n huid tin telde toen ik er uit kwam. De dag verloopt zonder verdere bijzonderheden.

  • 05 Maart 2014 - 19:20

    Jan Bakker:

    Hallo allemaal,
    Bedankt voor de reaties tot nu toe. Tiny, ik krijg ze allemaal binnen hoor! Van iedereen die een bericht op de site zet krijg ik die toegezonden op mijn e-mail. Groetjes en tot volgende week.

  • 06 Maart 2014 - 17:22

    Ria Heijne:

    Hoi jan en Truus joh we lezen met plezier je mails grappig zo als je het verwoord lekker eerlijk leuk niks saai aan de vakantie.je maakt genoeg mee al is het alleen maar met de dingen die misgaan haha .klein foutje dat je Truus miste maar je hebt haar op tijd terug gevonden want we hebben zin in het feestje.groetjes Kees en ria.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Actief sinds 11 Feb. 2014
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 10957

Voorgaande reizen:

11 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

11 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Februari 2014 - 11 Maart 2014

Naar Benidorm

Landen bezocht: